Thursday, October 30, 2008

Aktiviti Keluarga..

Sabtu lepas aku dan keluargaku berkumpul di Kg Melayu Sri Kundang untuk meraikan perkahwinan anak sedaraku Akramin&Dyana-pilihan hatinya..kedua2nya masih muda, 23 tahun. Jadi semestinya seronok khawin muda ni tapi ia perlu beralaskan sabar dan iman yang teguh..


Macam berjanji pulak pengantin lama ni dengan pengantin baru ek?..hijau je..hehe..



Hari-hari beginilah khususnya aku dan adik beradik dapat berkumpul..yelah raya memang dapat jumpa..tapi jarang yang serentak..semenjak ayah meninggal..abang2 dan kakak2 selalu balik raya ke2..jadi aku dengan raya ke mana2 entah,kekadang x dapat jumpa semua..abang2 kakak2 ku semua dah jadi atok..maklumlah usia kami memang jauh berbeza..layak sangat pun kalau jadi mak dan ayah..dan sememangnya mereka yang menggantikan ayah..untuk meneruskan cita2 ayah agar aku jadi orang berguna..



Bergambo kat bilik pengantin..biar diorang amik berkat kitorang..cewah..berkat sangatlah!hehe. Yang paling penting hari2 beginilah aku dapat seharian bersama Ahlul Baytku ini..Hajar,Fathiah,Bunyamin&Khadijah.. :) Semoga Allah menyayangi kalian..amin..



Gambar putera puteriku di kerusi pengantin..

No comments: